Post by inskinhucredsnost on Feb 16, 2022 8:25:50 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ 성디펜스RPG:궁수키우기 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 성디펜스RPG:궁수키우기 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tillat juks ▞▞▞
▞▞▞ 성디펜스RPG:궁수키우기 2022 version ▞▞▞
Jeg liker dette spillet. Det er enkelt og intuitivt. Jeg synes det er rart at kategorien undervåpen alltid skyter fienden lengst. Det som ville vært kult å ha, er en veiledning i begynnelsen av spillet.
Bra spill, men jeg kan ikke få gjenfødsel 1 og så videre. Hvis det er en måte, vennligst lmk så jeg kan gi en 5-stjerners rangering i stedet for 3
mye sliping og moro å spille
Kan ikke noe sted fra nivåvalgskjermen
God
god
Artig spill
Veldig gøy.😀
Greit spill, selv liker jeg det veldig godt.
Morsomt, men grinete. Etter gjenfødsel 1 tenkte jeg at jeg skulle starte fra bunnen av igjen, og jeg trodde det ville være morsomt, men i stedet låser det opp en ny bakgrunn for deg samt noen fine oppgraderinger. Jeg skulle bare ønske at de nye områdene også hadde nye monstre. Jeg ventet ørkenvarianter av sjefer fra gressletter, men så fant jeg ut at det er de samme sjefene igjen, og jeg ble dypt skuffet. Jeg brukte penger på autosiktet, men jeg føler at det burde låses opp automatisk etter gjenfødelse 1.
Elsker dette spillet så mye, det er et morsomt og tidkrevende spill, grafikken og designet er ganske enkelt, men det er det som gjør spillet så morsomt å spille
성디펜스RPG:궁수키우기 Strategia ekg
Hei har nettopp kjøpt 3 ting og aldri mottatt det
Grind for første gjenfødsel er latterlig. Tung manipulasjon for å betale penger for å presse sluttmaling.
Hvis du liker grind-spill for å bli sterkere og sakte se større tall, er dette spillet ditt. Ikke noe spennende, men det er tilfredsstillende å se deg selv vokse
Helt forferdelig brukergrensesnitt, spilling og mer...
Dette spillet krasjer hver eneste bevegelse du gjør. Kekw
Vil oppdatere anmeldelse etter hvert som oppdateringer kommer om nødvendig. De daglige gavene virker ganske fine, men er ikke brukbare før gjenfødelse som ser ut til å være evig. Hvis gavene inkluderte gull, ville det vært veldig fint.. og også motivert meg til å fortsette å se videoannonser.
Menyen vil ikke forsvinne? Stadier starter ikke. Bonustimeren teller ned selv når menyen ikke reagerer. Spillet er på (som ser ut som) japansk for noen deler, men andre deler på engelsk. Den er ikke veldig polert.
fint spill, men vennligst reduser behovet for gjenfødelse det er en ganske lang reise for å gjøre gjenfødsel, samt spillkoder eller kampanjekoder der det kan se, legg deretter til flere buer eller lag et nivåoversikt over oppgraderinger i stedet for å gjøre det etter nivå , selv å legge til tegn kan du legge til noen
Hvorfor kan jeg ikke logge på spillet siden i dag? Avinstaller og installer på nytt, men får fortsatt ikke logget på...noen løsning?
Mye moro veldig som godt spill wow som godt spill
Beat Racing:Car & EDM موسیقی pzlp
Det er ikke dårlig. God pass tid.
På grunn av nivåbegrensninger treffer en hard vegg.
Kan ikke fortsette forbi nivå 270, ingen andre måter å oppgradere på bortsett fra gjenfødelse. Som vil ta evigheter
Det er greit
Òtimo
Ikke så verst, men bueskytteren min slutter å skyte i uendelig boss-modus
Altfor lenge til å få 99 999 999. For lang tid til første reinkarnasjon
Bra spill
Det var ganske gøy. Så ble fremgangen min utslettet
Fikk meg 3 dager på å nå stadium 300 og nivå 999, men jeg må fortsatt bruke mer tid på å male pengene og edelstenene. Jeg fikk belønningen fra oppdraget når jeg når nivå 999 og bare får halvparten for å få gjenfødelse 1, den andre trenger å male på egenhånd. Men fortsatt ok å spille for å drepe tid.
Godt å drepe en gang
Så dårlig gi det 3/5. Ingen kosmetiske gjenstander eller antrekk, prestisje tar så lang tid, og ingen automatisk forsøk eller fortsett. Etter hver bølge må du manuelt klikke prøv på nytt for neste. Tårnene og helten dine har også en MAKS oppgradering per gjenfødelse, så det bremser fremdriften siden makstårnene faller av DPS før du når prestisje, og tvinger deg til prestisje ved å gjøre det for å komme videre. Det er for øyeblikket en veldig dårlig system/mekanisk implementering. Spillet har potensial hvis disse tingene legges til / fikses.